משכנתא מהשלב הראשון ועד האחרון - תהליך לקיחת המשכנתא כאן לפניכם

מצוקת הדיור גורמת לנו לאחרונה, להביא די הרבה חדשות מרגשות כמו זו שאנחנו עומדים לדבר עליה בפוסט הזה. יחידות דיור חדשות בכל עיר שהיא, זו בשורה מדהימה. שלא לדבר על העיר אשדוד. בעיר אשדוד גם אם תכריזו מחיר לא שפוי על דירה, היא תימכר. מצוקת הדיור בעיר היא מהחמורות בארץ, דבר שגורם לעליית המחירים בעיר בצורה מאוד דרסטית. אומנם ניתן למצוא גם עסקאות טובות (לטובת הרוכשים), אבל זה לא סותר שצריך מפנה שיציל את המצב בעיר. 

איפה יוקם רובע חדש וכמה יחידות דיור הוא יכלול? 

אשדוד

כבר שנים שעיריית אשדוד דנה בנדון. האזור של פארק לכיש הוא אזור ענק ולא מנוצל. אומנם אנשים מטיילים שם, אבל יהיה אפשר להמשיך לטייל גם אם יישבו את המקום בצורה הגיונית. עיריית אשדוד מתכננת להקים באזור לכיש לא פחות מאלפיים שבע מאות יחידות דיור (!). במקום מתכננים להקים מרכזים מסחריים, בתי ספר, מעונות, מבנים לפעילויות ספורט ועוד. 

הנדל"ן ברובע עומד להימכר כולו כבר בשלבים הראשונים של הבניה. הרובע עתיד לתת מענה לזוגות צעירים רבים בפרט כאשר אחוז מסוים מהפרויקט עומד להימכר דרך תוכנית מחיר מטרה. 

מה קורה עם המימוש של תוכנית מחיר מטרה בפרויקט? 

בעיקרון העירייה הייתה חייבת מבחינת החוק, להקצות יחידות דיור רבות לשכירות לטווח ארוך. אבל בשטח רואים צורך גדול יותר לקנות דירות בהנחות, ולא להשכיר דירה לטווח ארוך ככל שיהיה. לכן, העירייה הגישה בקשה לממשלה לשנות את הייעוד של היחידות המיועדות לשכירות ארוכת טווח, כך שגם אותן יוכלו למכור. 

הממשלה אישרה את הבקשה, אבל בתנאי שחצי מהדירות ימכרו בתנאים של תוכנית מחיר מטרה עבור הזוגות הזכאים. אם אתם זכאים ואתם חולמים לרכוש דירה באזור, שווה לכם להיכנס להגרלה. מה שידוע הוא שבזמן האחרון החלה חברת אורון תשתיות, להכין את כל התשתיות כדי שבמקום יוכלו להיבנות יחידות הדיור. 

למה הממשלה הסכימה לשנות את ייעוד היחידות לשכירות? 

לממשלה חשוב מאוד שיהיה בכל פרויקט אחוז מסוים שלא ימכר, אלא יושכר. אלא שבעיריית אשדוד כבר קידמו שני פרויקטים באזורים שונים בעיר בהם יהיו מספיק דירות המיועדות לשכירות. הממשלה שקלה וראתה כי מבחינה מספרית, יחידות אלו הן תואמות לצרכים של העיר וניתן לוותר על כך ברובע לכיש החדש. 

לצערינו זוגות צעירים רבים שמאוד רוצים לרכוש דירות, כלל לא יודעים מה עליהם לעשות כדי לקבל אישור עקרוני למשכנתא. התנהלות כלכלית הכי בסיסית, נשמעת להם כמשהו רחוק. לכן, חשוב מאוד עוד לפני שחושבים על הדרך המעשית להשיג את המשכנתא, להתחיל לקרוא חומר חיוני שידריך אתכם, איך עליכם להתכונן לקראת לקיחת המשכנתא שלכם. 

חולמים לרכוש דירה בעלות מוזלת? לא יודעים אם יש לכם בכלל אפשרות לקחת משכנתא? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. הקליקו כאן כדי שמומחי חברת המפתח המנהלים את נדל"ן ישראל, יעזרו לכם בכל השלבים עד לרכישת דירת חלומותיכם.

צרו קשר לקביעת שיחת ייעוץ עם המומחים שלנו

מלאו את פרטיכם לקביעת שיחת ייעוץ לא מחייבת ונציג החברה ייצור עמכם קשר בהקדם‎