איך להתחיל להשקיע בנדלן?

עודכן בתאריך 2021\06\02.

איך מתחילים להשקיע בנדל"ן?

מי לא רוצה להשקיע בנדל"ן ולראות תוצאות? השקעות נדל"ן ידועות כריווחיות, האם זה אכן כך תמיד?
לא תמיד הכל נחמד, דמיינו את המשכיר שצריך להתמודד עם תיקון גג דולף בחורף. נכון עם כל החסרונות הנראים לנו, אין ספק שהשקעת נדל"ן מוצלחת תניב לכם כסף לתזרים המזומנים.

חשבו לדעת שישנן עוד דרכים להשקעה בנדלן בלי הון עצמי גבוה שאותם תוכלו למצוא כאן באתר.

איך מתחילים להשקיע בנכסים?

קרנות נדל"ן - REITS) REIT = Real Estate Investment Trust)

בדרך זו תשקיעו בנדל"ן מבלי לקנות בצורה פיזית את הנכס. כאן מדובר בקרן נאמנות – השקעה משותפת בניירות ערך והיא מנוהלת ע"י מנהל הקרן שפועל על פי הסכם נאמנות, ההכנסה העיקרית היא מניירות ערך. קרנות נאמנות בנדל"ן בהשוואה לקרן נאמנות בקרנות נאמנות מנדל"ן ההכנסות יהיו מהשקעות נדל"ן, בנייני משרדים, שטחים למסחר, מלונות ונכסי קרקע שונים.

קרנות נדל"ן לרוב נדיבות בתשלומי התגמול על מה שהן מקבלות, הן נותנות דיבידנדים נדיבים בדרך כלל ולכן אם אי מי מאיתכם חושב על השקעה לגיל הפנסיה מומלץ שיבחן אופציה זו.כך תוכלו להשקיע גם את הכסף שתקבלו ובכך תגדילו גם ההשקעה וגם את ההכנסה.

קרן נדל"ן יכולה להיות מלווה בסיכון, יש קרנות נדל"ן רבות ושונות אחת מלווה בסיכונים רבים ואחרת לא, חלקן נסחרות בבורסה, חלקן כלל לא נסחרות בבורסה, חשוב שתדעו על מה אתם הולכים, שימו לב שקרן נדל"ן שלא נסחרת בבורסה קשה להעריך את השווי שלה. ככלל, רצוי שמי שחדש בתחום ייצמד לקרנות נדל"ן שניתן לרכוש אותן  בקלות והן נמכרות לכולם.

כיום, עידן המיחשוב, הכל זמין, תוכלו להיעזר בקלות באינטרנט ולרכוש קרן נדל"ן בברוקר אונליין, תאלצו לפתוח חשבון וייתכן שתידרשו להשקיע השקעה מינימלית בפתיחת החשבון.

נדל"ן אונליין

ישנן חברות המחברות בין יזמי נדל"ן למשקיעים כמוכם שרוצים להביא מימון באשראי או כהון התחלתי ובתמורה לסיכון ולהשקעה הכרוכים, לקבל רווח חודשי או רבעוני מתוכנית זו לא ניתן לפרוש בקלות כמו שמתאפשר במסחר עם מניות.

לרוב בהשקעות כאלה תצטרכו להוציא כסף בשביל להכניס, בדרך כלל רק משקיעים וותיקים שידוע לרשות לניירות ערך שהרוויחו מעל 200 אלף דולר בשני השנים האחרונות או שיהיו שווים למיליון דולר,לא כולל דירת מגורים (אם כוללים את הכנסות בן הזוג אז נצטרך 300 אלף דולר).

השקעות בנכסים שיניבו רווחים

לאחר נישואיו יוסף רכש דירה במחצית מהסכום אותו ייעד לרכישת דירה ,במקום לקנות דירה במיקום יוקרתי, יוסף קנה דירה קטנה יותר וכמובן זולה יותר, את יתרת הכסף השקיע לרכישת דירה אחרת, גם היא זולה, אותה תכנן לשפץ ולעבור אליה, אך בינתיים מצא לה שוכרים והדירה הכניסה לו רווחים כל חודש שדרבנו אותו להשקיע בעוד דירה וכך טיפס עם השקעותיו. היום הוא שולט על נכסים רבים ושטחי מסחר שונים, עד היום הוא מציין שהקפיצה הראשונה שלו לנדל"ן הייתה ללא כוונה יתירה.

בהשקעה בנכסים אם תרצו לחסוך את כאבי הראש המלווים בניהול הנכס, תוכלו לשכור את שירות מנהל נכסים שיפקח בשטח על הנכס. אין מה לומר, קיים יתרון גדול בהתנסות העצמית שלכם כך תרכשו  במהירות את הכלים הנדרשים.

קיימת אופציה להשקעה באמצעות קניית דירות בבניין מגורים והשכרת היחידות כולן ( לאזרחים אמריקאים קיימת אופציה להלוואת מגורים גם במקרה של HOUSE HACKING – השכרת יחידות בבנייני מגורים והשגת בעלות על הבניין).

לקנות, לשפץ ולמכור!

בשפה מקצועית קוראים לזה FLIP. תוכלו למצוא נכסים מוזנחים ששווים ירד עקב מצב הדירה הירוד,הדירה זקוקה ליד המלטפת שלכם. אתם משפצים אותה, לא יותר מידי, לא בהוצאה גדולה ואז אתם מוציאים את הדירה למכירה בסכום גבוה יותר ממה שהשקעתם בה.

נשמע קל, לא מסובך, קונים, משפצים, מוכרים, אבל זה יותר מורכב ממה שזה נשמע לנו כאן, ההשקעה הזו אפילו מלווה בסיכונים.

לפני שתיגשו להשקעה כזו תבררו היטב מהם הסכומים המדויקים שתשלמו עבור השיפוצים, לא קל לשער מחירי עבודות תיקונים מתחילים בעבודה, רואים שיש עוד דברים הזקוקים לשיפוץ רציני ונכנסים לגלגל.
כדאי לחפש קבלן שייתן הצעת מחיר מתאימה עם תאריך לסיום העבודות, לרוב רק מישהו מנוסה יוכל להצליח לתת מחיר מדויק ולעמוד בו.

סיכון נוסף הקיים בהשקעה זו, ככל שהדירה עומדת ריקה סתם, אתם מפסידים כסף, הרי יש מיסים שונים על כל דירה, תאלצו לשלם ארנונה, על זמן השיפוץ מילא, אבל לאחר מכן, כשהדירה מוכנה, למה לשלם?
יש לשים לב לנקודה זו, אולי תוכלו למצוא שוכרים עד למכירת הנכס וכך תרוויחו תשואה על הדירה.

השכרת חדר

טוב, זה כבר ממש בקטנה, אבל זה גם משהו. אם אתה אחד שחושש מהתחייבויות וכן רוצה להרוויח מהשכרה ייתכן וכאן הפתרון שלך.  תוכל להפוך חדרים בביתך לחדרי השכרה, תוכל לראות באתר airbnb  דוגמאות למה שאנשים כבר ביצעו.

אם בחרת בדרך זו להשקעה שלך יוכלו להתאים לך שוכרים שהם לטווח קצר או איך שתבחרו, ישנם אתרים המשווקים חדרים בסגנון זה ואולי יהיה להם מה לחדש לך.

באיזו דרך שתבחרו, מה שהכי מתאפשר ומתאים לכם.  חשוב שתבדקו יתרונות מול חסרונות, רמת סיכונים המתאימה לכם ואם מרגיש לכם שאתם זקוקים לעוד קצת עזרה בגיוס הון להשקעה תוכלו למצוא פרטים כאן באתר.
ושיהיה בהצלחה!

רוצים להרוויח אך רוצים שמשהו יעשה לכם את העבודה?

יש לנו חידוש בשבילכם. אפשר גם וגם. גם אתם לא עובדים ומבזבזים שעות עבודה יקרות וגם מרוויחים מהשקעה מניבה תוך תשלום מינימלי עבור דמי ניהול. אנו נשמח להכיר אתכם ואת היכולות שלכם ולהתאים לכם את ההשקעה שלא תחנוק אתכם כלכלית אלא, להפיך תתן לכם מרווח כלכלי לו אתם וודאי דרושים כל כך. מוזמנים בחום.