סורבתם לקבל משכנתא? המומחים של נדל"ן ישראל כאן לצדכם!

זוגות צעירים רבים מרגישים בזבוז כסף לגור בשכירות. והם צודקים. בכל מקרה משלמים שכר דירה, אז למה לא לשלם אותו על משכנתא? אבל, בואו לא נשכח שכדי להצליח לשלם כל חודש משכנתא ולא שכירות, יש צורך לגייס הון עצמי, לשלם לעורך דין ושמאי והכי חשוב, לקבל אישור לקחת משכנתא. 

סירוב משכנתא לא מתקבל רק אצל פושטי רגל. קיבלתם סירוב משכנתא? נראה לכם לא הגיוני? גם אם אין לכם מינוס וגם אם ההכנסות שלכם גבוהות במיוחד, סירוב משכנתא יכול להגיע גם אליכם. 

מהם הדברים שאסור לעשות אחרי סירוב משכנתא? 

  • אסור לגשת לבנקים נוספים – אם קיבלתם סירוב משכנתא, הטעות הכי גדולה מצדכם היא לרוץ לכל הבנקים האפשריים לבקש מהם אישור עקרוני. למה? הבנק שסירב לתת לכם משכנתא, לא עשה זאת מחוסר חשק, אלא בגלל סיבה מוצדקת. הקטע הוא, שכל הבנקים בארץ ניזונים מאותה מערכת מידע. כך שאם בנק אחד החליט לא לאשר לכם משכנתא בגלל שחזרו לכם שני צ'קים, הבנק השני גם יראה את זה. ולכן, הסיכוי שתקבלו סירוב משכנתא גם בבנקים אחרים, הוא גבוה.
  • אסור לקחת משכנתא חוץ בנקאית – משכנתא חוץ בנקאית, צריכה להיות האופציה האחרונה מבחינתכם. הריביות שדורשים הגופים החוץ בנקאיים על ההלוואות שהם נותנים, הן יקרות מאוד מאוד. אם יש לכם כסף מיותר, אל תתרמו אותו לגופים פיננסים.
  • אסור להתייאש – גם אם קיבלתם סירוב משכנתא, אל תתייאשו מלהגיע לדירה משלכם. גם מסורבי משכנתא יכולים לקבל אישור משכנתא, רק צריך לדעת איך עושים את זה. 

חולמים לרכוש דירה? 

אתם מוזמנים להכיר את המומחים של נדל"ן ישראל שיתנו לכם יד בכל התהליך. השוק היום מוצף ביועצי משכנתאות, ולכולם רצון טוב לעזור לכם. אבל, התחום של מסורבי משכנתא הוא ייחודי ורק יועצי משכנתאות בודדים יודעים להתמודד איתו. המומחים שלנו עברו התמחות בתחום. השאירו פרטים לתזמון פגישה.

צרו קשר לקביעת שיחת ייעוץ עם המומחים שלנו

מלאו את פרטיכם לקביעת שיחת ייעוץ לא מחייבת ונציג החברה ייצור עמכם קשר בהקדם‎