מה עובר על שוק הנדל"ן בתקופת הקורונה?

אחוזים רבים מדירות שנמכרו הם דווקא ממכירות של יד שניה ולא ישירות מהקבלן, אנשים מעדיפים לקנות דירות ישנות ולשפץ אותם ולא לקנות דירות חדשות.

דברים מוזרים קורים בעולם הנדל"ן. 

בעוד שבכל תחומי המכירות, המחירים יורדים כתוצאה מסחורה שעומדת בתקופת הסגר. בתי עסק נמצאים על סף סגירה במקרה הטוב ובפשיטת רגל במקרה הרע. האבטלה גואה ואזרחים רבים מוצאים את עצמם ללא מקור פרנסה. כל אלו הובילו למיתון במשק וצניחת המדדים.

אך תחום אחד לא שוקט על שמריו, תחום הנדל"ן.

כל השמאים מצביעים על עלייה צפויה במחירי הדירות. אם עד היום השמאים לא הביעו את דעתם לידיעת הציבור כנראה שהפעם יש דברים בגו.

מכירים קצת את שוק הנדל"ן?

אומר לכם משהו המושג של צניחת מדדים? בזמנים של משבר במשק הישראלי, כל מה שהמדינה רוצה לעשות, זה לגרום לתנופה מחודשת לגלגל הזה שנע על כסף ומניע גלגלים נוספים ששמם כסף. 

בארץ, התקבל מאוד המושג של קניית דירה. זוג מתחתן, דבר ראשון שדואגים לו הוא הדירה. ממשלת ישראל מודעת לצורך העז של האזרחים לממש את האידיאל המבורך שהתקבל פה בארץ. ולכן, העיתוי המוצלח להוריד את עלויות הריביות הגיע מבחינתה. בזמן קורונה וסגר, בו לאף אחד אין כסף לכלום. 

הממשלה נכנסת ל"היסטריה ממונית". כי הכסף מתוקף תפקידו, מתגלגל. איך גורמים לכסף עומד, להתחיל להזיז את עצמו? על ידי גירוי אזרחים לבצע עסקאות נדל"ן, שזה הכסף הגדול אותו המדינה אוהבת לראות בתנועה מתמדת.

מה נגרם כתוצאה מהוזלת הריביות?

גלגל הלהוטים

ברגע שאנשים להוטים לממש את צניחת הריביות ואת כל הפעלים היוצאים מכך, הם להוטים לחפש דירות. ברגע שאנשים להוטים לקנות דירות, בעלי הדירות להוטים להעלות את המחירים עקב הביקוש הרב שיצרה הממשלה. ברגע שבעלי הדירות מעלים את המחירים, מחירי הדירות קופצים והמדדים עולים חזרה וכדור השלג מתגלגל… 

ובקיצור, שוק הנדל"ן בישראל לוהט ונמצא בעלייה מתמדת.  

לסיכום:

אם אתם מחביאים "מתחת לבלטות" הון עצמי ומחכים לשעת כושר על מנת לממשו, הגיע הזמן. קפצו על הרכבת וקנו דירה לפני זינוק המחירים הצפוי.

צריכים עזרה?

הכל מובן. אבל תכל'ס, מאיפה מתחילים? אילו מסמכים להכין? מה בודקים? 

המומחיות שלנו היא מימוש הפוטנציאל שלכם תוך מקסימום חיסכון של זמן וכסף עבורכם. וכל זה בלי סתירה לשקיפות המלאה בה אנו מתנהלים עם לקוחותינו.

הינכם מוזמנים לפגישת ייעוץ ללא עלות עם מומחי נדל"ן מחברתינו, זהו תחום ההתמקצעות הבלעדי שלהם. 

אנו נשמח להעניק לכם גב חזק, על מנת לעשות את עסקת הנדל"ן הטובה ביותר, שאחוזי התשואה שלה יגרמו לכם לשינוי מהותי ברמת איכות החיים שלכם.