חולמים לרכוש דירה אך קיבלתם סירוב משכנתא? מה עושים לאחר קבלת סירוב משכנתא?

כל אחד שרוצה לרכוש דירה, יודע שאין לו דרך לרכוש דירה בלי אישור משכנתא מהבנק. הבעיה היא שפעמים רבות הבנקים מסרבים לאשר משכנתאות גם כאשר הזוג הוא בסדר מבחינה כלכלית. למה זה קורה? מה עושים אם נתקלים בסירוב משכנתא? הכל נמצא בכתבה הזו. 

למה מקבלים סירוב משכנתא? 

הכסף שהבנק מביא לכם לצורך הלוואת המשכנתא הוא כסף פרטי של הבנק. ברגע שהוא משחרר לכם את הכסף, הוא מעמיד אותו בסיכון. אם יש סיבה קטנה או נקודה שמעמידה את תמונת המצב שלכם בסיכון מבחינת הבנק, הוא לא יאשר לכם משכנתא. קחו דוגמא שלא קשורה כלל להתנהלות כלכלית. אחוזי סירוב משכנתא בזוגות נשואים, לעומת בודדים, הם הרבה יותר נמוכים. למה? כי בדרך כלל אדם נשוי, יש לו אחריות גדולה יותר על ההתחייבות שלו, ויותר ממהרים לאשר לו את המשכנתא. 

תכל'ס סירוב משכנתא מתקבל כתוצאה מפגמים קטנים בהתנהלות כלכלית, וכתוצאה מפיגורים בתשלומים שונים. כמובן שהכותרת הזו, היא כללית ביותר, והיא מתפצלת לעשרות מקרים ספציפיים, אבל זה בשביל לסבר את האוזן. 

קיבלתם סירוב משכנתא? פנו ליועץ משכנתאות מומחה!

אם קיבלתם סירוב משכנתא, זה לא אומר שלא תהיה לכם משכנתא. זה אומר שתצטרכו לעבוד יותר קשה, ולעבוד עם יועץ משכנתאות מומחה יותר, על מנת להצליח להגשים את החלום הגדול. יועץ משכנתאות המתמחה במשכנתא למסורבים, ידע לאתר את הבעיה בשלה סורבתם לקבל משכנתא (פרויקט בפני עצמו), ומשם להדריך אתכם כיצד לנהוג על מנת להצליח להוציא אישור עקרוני מהבנק בבקשה חוזרת. 

מה לא טוב ביועצי משכנתאות רגילים? 

יועצי משכנתאות רגילים, העבודה שלהם היא לחלק תמהיל בצורה נכונה ולהצליח לשלב את מסלולי המשכנתא הזולים ביותר בבנק. ברגע שקיבלתם סירוב משכנתא, תפקיד יועץ המשכנתאות שלכם הוא לגמרי אחר. עוד לפני שאנחנו חושבים על ריביות זולות, אנחנו חושבים על קבלת אישור עקרוני למשכנתא. רק אחר כך חושבים על הריביות. 

תכל'ס יועצי משכנתאות שאינם מתמחים בתחום מסורבי המשכנתא, עלולים להזיק למשכנתאות למסורבים, ואם הם יהיו חכמים, הם יגידו לכם זאת בעצמם. פנו למומחה בתחום הספציפי הזה. 

בצוות נדל"ן ישראל פועל מומחה למשכנתאות מסורבות. כדי ליהנות מייעות מומלץ, הקליקו כאן.

צרו קשר לקביעת שיחת ייעוץ עם המומחים שלנו

מלאו את פרטיכם לקביעת שיחת ייעוץ לא מחייבת ונציג החברה ייצור עמכם קשר בהקדם‎