חולמים להשקיע בנדל"ן? האוצר נמצא מתחת לגשר - המרתף שלכם יכול להניב לכם כסף!

הכנסה פאסיבית היא החלום של רבים מאיתנו. אם אתם מתגוררים הקומת קרקע, תוכלו בקלות להפוך לבעלי נכס מניב בתוך כמה שנים. איך זה יכול להיות? פשוט מאוד, עושים שימוש במרתף קיים, או בונים מרתף חדש. כמובן שאם אתם רק עורכים שיפוץ במרתף קיים, ההשקעה תהפוך להיות שווה בתוך מספר שנים. ואם תצטרכו לבנות מרתף מחדש, זה גם יהיה שווה. 

כמה כסף צריך להשקיע כדי לשפץ מרתף שיתאים לשימוש? 

כדי להפוך מרתף ראוי לשימוש, תצטרכו להשקיע סכום מכובד של מאה אלף שקלים ואף יותר מכך. אילו דברים תצטרכו לסדר במרתף? 

  1. נקודות חשמל.
  2. אינטסלציה.
  3. צביעה איכותית של הקירות הטחובים. 
  4. ריצוף.
  5. ריהוט 
  6. מטבח – גם אם מדובר בבית המטבח ידרש את שלו, ואם מדובר במשרד המטבח יהיה קטן. 

האם זה לא השקעה מסוכנת? 

תלוי בכם. אם אתם עושים את השיפוץ בצורה תקינה על פי החוק, אין סיבה שיאסרו עליכם להשכיר את המקום. הכסף שלכם אמור לחזור אליכם על ידי תשלום דמי שכירות. ותוך תקופה של מספר שנים בודדות, אתם כבר תאחזו ברווח הנקי של הנכס. 

מה חשוב להקפיד בבניית המרתף? 

מה שהכי חשוב יותר מהכל, זה להצליח להשכיר את המרתף. איך תבטיחו לעצמכם שאכן הנכס יהיה מושכר, ולא יעמוד ריק? אם תשפצו אותו בצורה מאירת עיניים ולא תתקמצנו על הדברים החשובים באמת. לדוגמא, אם יש לכם אפשרות לעשות חלון, אל תחסכו בזה, מרתף עם חלונות ומרתף בלי חלונות, זה שני דברים שונים. חשוב  למקם את החלונות כמה שיותר לכיוון השמש – דרום, בכדי שהמקום יהיה מואר באור שמש ברוב שעות היום. בנוסף לכך, שימו בכל חדר וונטה, כי החלונות הגבוהים לא תמיד נותנים את המענה המושלם לאיוורור הביתי. 

מאיפה משיגים מאה אלף שקל? 

זו שאלת המיליון דולר. בשביל זה כדאי שתכירו אותנו. אנו בנדל"ן ישראל עוסקים בתחום מימון נדל"ן עבור משקיעים ואנשים פרטיים. למרות שההשקעה שלכם היא ממש מתחת לגשר, אתם מוגדרים כמשקיעים. 

הקליקו כאן כדי להתייעץ עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות המנהלים את אתר נדל"ן ישראל.

צרו קשר לקביעת שיחת ייעוץ עם המומחים שלנו

מלאו את פרטיכם לקביעת שיחת ייעוץ לא מחייבת ונציג החברה ייצור עמכם קשר בהקדם‎