איך מחפשים דירה לרכישה? 

כשם שפרצופיהם שונים כך דעותיהם שונות. הצרכים של כל אחד מאיתנו, היכולות, נתוני החיים, המצב הכלכלי הם רק חלק מן המשפיעים על תהליך רכישת הדירה שלכם. כדי לרכוש  דירה בצורה נכונה, אסור להסתכל על אחרים וללמוד ממעשיהם, כי לכל אחד ואחד, אפיון חיים שונה בתכלית משל השני. בפוסט נעזור לכם להתמקד בדברים החשובים באמת בתהליך רכישת דירה.

הגיע הזמן להתחיל. 

איך רוכשים דירה בצורה מוצלחת? 

זאת שאלה שקשה לענות עליה. כל אחד ממכם היה רוצה לשמוע תשובה אחרת מחברו. אבל דבר אחד שודאי יהיה רלוונטי לכולם ויעזור לכם בחיפוש הנכון והמיטיב עבור הדירה שלכם. 

כדי לרכוש דירה צריך לראות הרבה דירות, לחפור עמוק בשוק הדיור באזור הביקוש שלכם ולשאול אנשים שרכשו לאחרונה מה המסקנות שלהם. כמה שתראו יותר דירות ותכירו יותר את סגנון מחירי הדירות, כך יפחת הסיכוי שתרכשו דירה במחיר יקר מדי. וכך כמובן, גם יגדל הסיכוי שיהיה לכם את הביטחון להתמקח מול מוכר הדירה ולנסות להוריד את המחיר. 

מדובר בעסקת חיים

אומנם זה נכון שלא מתחתנים עם הדירה ונהיה מקובל לשפר דיור כבר אחרי שנים בודדות מרכישת הדירה הקודמת. אבל זה עדיין לא אומר שאתם יכולים להתעצל. בגלל שכווווולם רוכשים דירות, זה לא אומר שזה נהיה דבר נדוש. ממש לא. ככל שתשקיעו יותר מאמצים כך גם תמצאו את הדירה המדויקת שרציתם. 

אם אתם לא רואים את עצמכם מתעסקים הרבה מדי בנושא, ההמלצה שלנו – פנו לכמה מתווכים תגידו להם בדיוק מה אתם מחפשים, מה התקציב שלכם ומה הציפיות שלכם מהדירה. לכו לדירות שהם יציעו לכם. אבל שימו לב, למתווכים יש אינטרס להגביה את מחיר הדירה כי השכר שלהם נגזר ממחיר הדירה. לכן, גם אם אתם הולכים עם מתווך, אל תסמכו עליו בעיניים עצומות. 

בדקו בגוגל וברשתות החברתיות

קיימים אתרי אינטרנט רבים בהם ניתן להזין את הכתובת הרצויה, את התקציב ואת גודל הדירה – ולקבל תוצאות. גם דרך חיפוש זו יכולה לעזור לכם להיכנס לעניינים ולהתחיל להבין קצת במחירי הדיור בארץ. 

תתחברו לבית

חשוב מאוד, כאשר הולכים לראות דירות, חשוב להתחבר לבית שבדירה. כי אתם לא רוכשים אותו להשקעה, אלא כדי לגור בו. לפעמים מרוב שלוקחים את חיפוש הדירה כפרויקט, שוכחים לבדוק שיש כימיה בין הדירה לבעליה העתידים. 

אבל קחו את זה בערבון מוגבל, כי לפעמים עם שינוים של כמה אלפי שקלים בודדים אתם יכולים להפוך את הדירה לבית חמים שקולע לטעם שלכם. 

רוצים לדעת עוד? הקליקו כאן לתזמון פגישה עם המומחים של נדל"ן ישראל.  

צרו קשר לקביעת שיחת ייעוץ עם המומחים שלנו

מלאו את פרטיכם לקביעת שיחת ייעוץ לא מחייבת ונציג החברה ייצור עמכם קשר בהקדם‎