אז מה אם יש לכם משרה מכובדת? אל תכנסו למועדון מסורבי משכנתא!

אנשים רבים בטוחים שמי שאין לו עבודה טובה, הסיכויים שלו להצטרף למועדון מסורבי המשכנתא, הינו גבוה. אבל זה ממש לא עובד כך. אם אתם מכניסים כסף ובסוף כל חודש נשארת לכם יתרה, אז אין שום סיבה שלא יאשרו לכם משכנתא. גם אם אתם עובדי עיריה בעבודות הכי פחות מכובדות. אל תחשבו שבעלי עסקים ומשרות מכובדות יקבלו בהכרח אישור משכנתא. 

משרה מכובדת

למה שאנשים בכירים לא יקבלו אישור משכנתא? 

אומנם אנשים שעובדים בעבודה מכובדת ויש להם הכנסה חודשית גבוהה, באמת אין סיבה שיהיו מסורבי משכנתא. אבל מה בקשר לכל מני תקופות קשות שאנשים עוברים במהלך החיים? החיים שלנו הם דינמיים והדינמיות הזו, לא מדלגת גם על האנשים הכי מוצלחים במדינה. לכן, לכל אחד יש תקופות יפות ולעומתן תקופות שפל. 

תכל'ס מה שהבנק רוצה לראות, זה שיש הכנסות גבוהות ביחס למשכנתא (לגובה ההחזר החודשי), עליה אתם מבקשים אישור. אבל אם יש בעיות, לא משנה כמה גובה התלוש, או שומת המס השנתית, המשכנתא לא תאושר. 

מה יכול לגרום לאנשים בכירים להיות מסורבי משכנתא? 

כפי שכבר הסברנו, יש תקופות בחיים. כעת בואו נרד לפרטים. 

  • נפילה בהשקעה – ככל שלאנשים יש יותר כסף, הם יותר תאבים לכסף. לכן, רבים מהאנשים שמכניסים הרבה מאוד כסף מדי חודשי, חולמים להכפיל את הונם ומוכנים לעשות בשביל כך כל מאמץ. אחת הדרכים הכי קלות לעשות זאת, זה להשקיע את כספם. אבל מה קורה אם ההשקעה כשלה, כמו שקורה פעמים רבות? הבן אדם מפסיד את כל כספו. במקרים בהם יש לאנשים חריגה מאוד גדולה בחשבון, אף בנק לא יסכים לו לאשר משכנתא, כי המשמעות היא שהוא לקוח בסיכון. 
  • דירוג אשראי נמוך – לא כל מי שיש לא רווחים חודשיים גבוהים, יודע להתנהל נכון מבחינה כלכלית. התנהלות נכונה זו התנהלות בה מילה שלכם מכובדת בפועל. צ'קים משולמים במועד, הוראות קבע אף פעם לא חוזרות אין משיכות והפקדות מופרזות מדי – שזה עלול להחשיד שאתם מתעסקים עם כסף שחור. דירוג אשראי לא מושפע מכמות הכסף שיש לכם בחשבון, אלא מצורת ההתנהלות שלכם, ולכן זה לא משנה אם התלוש שלכם שמן במיוחד, או ממוצע ומטה. דירוג אשראי הוא תוצאה של המעשים שלכם. 
  • פתיחת עסק – שכירים רבים שהצליחו מאוד בתחומם, מחליטים לעשות הסבה משכיר לעצמאי. בדרך לעצמאי עלולים להיתקל בקשיים. הוצאות רבות מול הכנסות נמוכות. בתקופה של פתיחת עסק, סביר מאוד שהבנק לא יאשר לכם משכנתא. לא משנה כמה העבר הכלכלי שלכם מפואר. 

רוצים לדעת עוד על תהליך לקיחת המשכנתא? אתם מוזמנים להכיר את חברת המפתח המנהלת את נדל"ן בישראל כדי שהיועצים שלה יעזרו לכם להכיר את שוק הנדל"ן בארץ ואת הדרך להיות משקיעי נדל"ן גם במחירי דירות כל כך גבוהים כמו היום. הקליקו עכשיו לתיאום פגישה. 

צרו קשר לקביעת שיחת ייעוץ עם המומחים שלנו

מלאו את פרטיכם לקביעת שיחת ייעוץ לא מחייבת ונציג החברה ייצור עמכם קשר בהקדם‎