משקיעי ישראל! מוזמנים לשמוע על השקעות נדל"ן בחו"ל

לפני הכל חשוב שתבינו, ההשקעה המועדפת ביותר מבחינתנו, זו השקעה שהיא כמה שיותר קרובה לבית. כך אתם יכולים לשלוט בעסקה, לדעת בפועל מה קורה באיזור בלי תיווך שוטף שנוגס לכם מהרווחים בדרך. 

אבל, ופה מגיע ה'אבל' הגדול, כאשר מוצעת לכם עסקת נדל"ן בחו"ל והיא משהו משהו, זה כבר משהו אחר כי גם אחרי כל העמלות על השקעה בחו"ל, יכול להיות שזה יהיה לכם שווה יותר.

ובקיצור, איפה שמרוויחים כסף טוב אין סיבה לא להשקיע.

אז קדימה, נעבור לתכל'ס. 

השקעת נדל"ן בחו"ל

כותרת כזו היא הכותרת הכי מכלילה שיכולה להיות בנושא. זה כמו לכתוב כותרת: כסף.

למילת המפתח הזו יש אין ספור חיצים היוצאים ממנה לנושאים מנושאים שונים. 

נתחיל עם השקעות נדל"ן בחו"ל.

השקעות נדל"ן בחו"ל יכולות להוות מקור לעקיצות בגלל העירפול והשקר שבקלות ניתן להצמיד אליהן. אך אם עושים זאת נכון ומתייעצים עם צד ג' שאין לו אינטרס אישי בעסקה, אזי זו יכולת להיות עסקת השנה שתהפוך את הגלגל שלכם מן הנורמלי אל העשיר.

אנו בנדל"ן ישראל מתמחים בכל סוגי ההשקעות המוצעות כיום "למכירה", אתם מוזמנים להקליק כאן ולהשאיר פרטים מזהים לנציג מטעמנו שישמח לקשר בינכם לבין יועץ נדל"ן מומחה שיעזור לכם למפות את נתוני ההשקעה למול הנתונים הפיננסים שלכם, כך שתוכלו להיות בטוחים שזו ההשקעה הכלכלית המדויקת עבורכם. 

איך מזהים פוטנציאל בהשקעות נדל"ן?

מהניסיו שלנו ראינו כי אנשים שהיה להם הון עצמי והצליחו להכפיל אותו בזמן קצר ואפילו לשלשו, עשו את ההשקעה בזמן של מיתון רגע לפני שכל המחירים זינקו למעלה. וזו הדרך אותה אנו מעדיפים. כדאי לראות שהמחירים עומדים על אותו קו תקופה מסוימת ואז כשיש קול קורא על עליית מחירים הצפויה בקרוב – אז יש לעשות את העסקה אותה אתם מתכננים.

חתימת חוזה ארוך טווח מול עיריות מקומיות או גופים בטוחים אחרים

אתם מתכננים לעשות את השקעת הנדל"ן שלכם בקרוב? כדאי מאוד שתרכשו דירה או כל נכס מסחרי אחר במקומות יותר מרכזיים. כך תוכלו לעשות הסכם שכירות עם עירייה מקומית לצורך מוסד קבוע כמו מרפאה וכו'. חתימת חוזה מול גוף חזק כמו הדוגמא שנתנו לעיל מהווה עוגן כלכלי וביטחון לעסקה שלכם. 

אחוזי תשואה מתחלקים בין כל התקופות

חשוב להבין כי אחוזי התשואה שלכם הם לא נתון ידוע מראש כי אם נתון המשתנה בהתאם לתנאי השכרת הנכס.

נניח שהשכרתם את הדירה תמורת חוזה שכירות למשך חצי שנה ואחר כך חודשיים הדירה עמדה ריקה עד לכניסת דייר נוסף. נמחיש זאת באמצעות דוגמא: אתם שילמתם תמורת ההשקעה מיליון וחצי ש"ח (כולל כל הוצאות התיווך עורך דין שמאות תיק משכנתאות – הכל בכל מכל כל) מחיר השכירות לצורך הדוגמא הינו 5,000 ש"ח. נעשה חשבון פשוט: 12 חודשי השנה כפול 5,000 ש"ח = 60,000. כך ההכנסות אמורות להיות.

אבל, אם נעשה את החשבון על פי הנתונים האמיתיים שנתנו למעלה. זה: 10 חודשים בהם הדירה הייתה מושכרת. את דמי השכירות שהתקבלו בחודשים אלו יש לחלק ל 12 חודשי השנה. כך אחוזי התשואה משתנים לבלי היכר בהתאם לנתונים מהשטח.

זה יכול להיות בשליטה שלכם

הקפידו למלא את הדרישות של הגוף המקומי כדי שהנכס שלכם ימצא חן בעיניו, כך תהיו בטוחים שלא יהיה לכם חודש אחד פנוי משכירות.

מה הסיכונים בעסקאות נדל"ן בחו"ל?

שליטה בשלט רחוק

נסו לדמיין לעצמכם כי רכשתם את הדירה הרחוקה ממכם מרחק קיר וזה כל מה שמפריד בינכם לבין המשכיר שלכם. הדוד נשבר? אתם זמינים לשוכר ומיד יודעים איזה בעל מלאכה הכי טוב באיזור. יש נזילה? אתם מכירים את השכן הגורם לנזילה ואתם מנסים לתבוע ממנו את המגיע לכם…

בנכס המושקע בחו"ל, קשה עד בלתי אפשרי להיות זמינים לתלונות השוכר ולתת לו מענה לכל דרישה, בקשה או תלונה.

הבדלי תרבויות

אתם כישראלים מובהקים יודעים שהסוד לכל עסקה מוצלחת זו יכולת המיקוח של הרוכש. אתם מוזמנים לדעת שיש מקומות בעולם בהם מיקוח נחשב כחוסר טקט משווע והוא גורם לבעל הנכס רק להעלות את המחיר. זו רק דוגמא אחת. ישנן עוד נישות בהן לא כדאי לנסות להסתדר לבד בלי ניסיון של מומחים בתחום.

חוקי המדינה

לכל אזרח במדינתו הוא קיימת איזושהי מגירה עם כל חוקת המדינה בתת המודע שלו. אתם מגיעים למדינה זרה מנסים לעשות עסקה בתחום שברוב מדינות העולם ישנם אינסוף חוקים מחוקים שונים…

אתם עלולים להיתפס כעוברי חוק. על מה? על זה שגיליתם יותר מדי ביטחון עצמי ולא נעזרתם במתווך או בחברת נדל"ן מקומיים שינהלו לכם את ההשקעה שלכם. 

לסיכום:

המטרה העיקרית בפוסט לא היתה לכסות את כל המעלות או החסרונות שבהשקעות נדל"ן בחו"ל, אלא, פשוט שתדעו שלא משקיעים בחו"ל בלי ליווי מקצועי של המומחים בתחום.

רוצים לדעת עוד?

הקליקו כאן

אנו בנדל"ן ישראל רואים לעצמינו כמטרה אישית כל רצון טוב שלכם לעשות כסף. אל תתנו לעצמכם להיות שפני ניסיון של עצמכם. בואו להיעזר בניסיון של המומחים.

צרו קשר לקביעת שיחת ייעוץ עם המומחים שלנו

מלאו את פרטיכם לקביעת שיחת ייעוץ לא מחייבת ונציג החברה ייצור עמכם קשר בהקדם‎