טריא במהפכת שוק הנדל''ן /80% מימון לדירה להשקעה

אם אתם חובבי נדל"ן וגם בתקופת הקורונה לא מוותרים על השקעות, הכתבה שלפניכם תפתח לכם חלון הזדמנויות להמשיך להשקיע בנדל"ן עם תנאים טובים השווים לכל נפש.

מהם אחוזי המימון המקובלים ומה טריא מחדשת?

אם עד היום, הבנקים היו אלו שהובילו בענף המשכנתאות, היום גם גופים חוץ בנקאיים הצטרפו לתחרות ההלוואות. טריא, אחת מהן, יצאה במיזם מהפכני. בשונה מהבנקים המאפשרים עד 50% מימון משווי הדירה, טריא נותנת עד 80%(!) מימון לדירה להשקעה, ופריסה נרחבת של עד 40 שנה!

למה זה חשוב?

מדובר בהטבה משמעותית ביותר כשמדובר במשקיעים. היא נותנת להם אפשרות להמשיך לרכוש נכסים נוספים עם הון עצמי בסיסי ביותר ולהרחיב עוד השקעות ותנובות. כמו כן, טווח החזר תשלומים נח מאפשר ללווה לעמוד בהחזרים ברוגע. תופתעו לשמוע, שוק הנדל"ן בישראל לא רק שלא צנח כתוצאה ממשבר הקורונה, אלא שגשג ופרח יותר מבשנים עברו (זוהי רק דוגמה אחת להשפעות הטובות שהביאה עלינו הקורונה האלימה).

שימו לב, לא תמיד כדאי לקחת משכנתא כל כך גדולה, כי הריביות גבוהות בהתאם. מחפשים משכנתא להשקעת הנדל"ן שלכם? מתכנני המשכנתאות שלנו כאן לשרותכם, לתת לכם את כל המידע למשכנתא המשתלמת ביותר לכיס שלכם. התייעצו עם המומחים שלנו לפני שאתם לוקחים משכנתא כזו.