מה זה מחזור משכנתא?

יכול להיות שהמשכנתא שתכננתם לפני כמה שנים כבר לא משתלמת ומתאימה לכם. זה יכול להיות בעקבות מצב כלכלי שהשתנה, או שיש כיום תנאים טובים יותר למשכנתא, ממה שבחרתם בעבר, כמו ריבית נמוכה יותר. לכן, במקרה כמו זה רצוי לבדוק האם על ידי מחזור משכנתא תוכלו לקיים אורח חיים טוב ורגוע יותר.

מיחזור משכנתא משתלם

מה זה מחזור משכנתא?

מחזור משכנתא הוא תהליך בו לוקחים משכנתא חדשה המתאימה יותר למצב הכלכלי העכשווי, בעזרתה מכסים את המשכנתא הקודמת. במשכנתא החדשה שבוחרים, מתאימים את התנאים עבור המצב העכשווי שלנו. 

לדוגמא: משנים את המסלולים של המשכנתא ואת הריבית, מקצרים את תקופת ההלוואה וכו'.

איך ממחזרים משכנתא?

קודם כל, חשוב שתבדקו את הפרטים של המשכנתא הקודמת ותהיו מודעים לכל הנתונים כמו, יתרת ההלוואה שצריך לשלם, גובה הריבית, מספר השנים שנותרו לשלם את החוב, מסלול ההלוואה ועוד.

אחר כך, כדאי לבדוק את השינויים העדכניים בנתונים הכלכליים כגון, ריבית ותמהיל המשכנתא.

יש לתכנן היטב את המשכנתא ולחשוב גם על העתיד הרחוק יותר. בנוסף, מומלץ שההחזר החודשי לא יהווה יותר משליש מההכנסה החודשית הפנויה על מנת שיהיה אפשר לעמוד בהוצאה. מומלץ לקצר במידת האפשר את התקופה של המשכנתא.

מה זה יועץ משכנתא? כדאי להיעזר בו?

ליועצי משכנתאות יש ידע רב בתחום המשכנתא והם יודעים להתנהל מול הבנקים. בנוסף לכך, הם אובייקטיבים, ומחפשים את טובתכם האישית. לכן מומלץ להיעזר בהם, הם יכולים לעזור לכם למחזר את המשכנתא בצורה המיטבית. 

תפקידו של יועץ משכנתאות הוא ללוות את הלקוח בכל תהליך לקיחת המשכנתא ולדאוג לנהל את המשא ומתן מול הבנק בצורה יעילה ומיטבית. לשיחה עם יועץ משכנתאות מקצועי פנו אלינו עוד היום, יועצי המשכנתאות שלנו ידעו להביא לכם את החיסכון הגדול שניתן. 

המומחים של חברת המפתח מתמחים בייעוץ בכל תחום הנדל"ן. הקליקו כאן לקבלת חיסכון רציני בתחום הנדל"ן. הפגישה שלכם עם חברת המפתח- נדל"ן ישראל כמעט מתוזמנת לכם, הקליקו.