למה לא מספיק לי להתייעץ עם יועץ משכנתאות מטעם הבנק?

מי ששואל כזו שאלה כנראה עוד לא קלט מספר דברים בסיסיים. הבנק הינו מקום בעל מטרה אחת וברורה, להרוויח כסף. והמשכורת של יועץ משכנתאות בבנק נעשית שמנה יותר על ידי כך שהוא מצליח להוציא ללקוחות בבנק משכנתאות יקרות ככל הניתן. לכן, מי שהולך ליועץ משכנתאות בבנק וחושב שהוא יעזור לו – טועה ובגדול. המטרה של כולנו בעבודה שלנו, זה להרוויח כמה שיותר כסף. זה גם מה שמנסה לעשות יעוץ משכנתאות בבנק. רק שאצלו הדרך להרוויח את הכסף שלו היא כביכול על ידי רכיבה על הכסף שלכם ועל ידי מציצת ריביות כמה שיותר יקרות. יועצי משכנתאות פרטיים נועדו בדיוק למטרה ההפוכה. 

איפה היו בעבר יועצי המשכנתא?

כל המקצוע הזה של יעוץ משכנתאות כלל לא היה קיים בעבר. אם תשאלו אדם מבוגר מה זה ייעוץ משכנתאות הוא יענה לכם חזרה בשאלה יש דבר כזה בכלל? כי בעבר מחירי הדירות היו סבירים ואנשים כלל לא השתמשו בשירות זה של משכנתא בנקאית כדי לרכוש דירה. מי שלקח משכנתא מהבנק היה בן אדם לא נורמלי או חסר אחריות. כי למי שאין כסף, שלא יקנה דירה – שיצא לעבוד, שיחסוך כסף, אבל משכנתא??? חס וחלילה. אבל היום המצב הוא כזה, שגם אנשים שיש להם הרבה כסף ומכניסים מדי חודש הכנסה חודשית יפה מאוד, לוקחים משכנתא. וקל וחומר מי שאין לו הרבה כסף אך חושק מאוד במטרה שברכישת דירה. 

בתחילת התקופה של התייקרות מחירי הנדל"ן בישראל אנשים התחילו לקחת משכנתאות והמשכנתאות היו מאוד "משעממות" בעלות סוג אחד של ריבית. כלומר, לא היו מסלולים שונים לבחירה אלא היה רק מסלול של ריבית קבועה. אבל כמו כל דבר בעולמינו שבשנים האחרונות רק הולך ומשתכלל, גם עולם המשכנתאות משתכלל כל העת. וכיום יש המון סוגים שונים של מסלולי משכנתא שכל בן יכול לנצל במשכנתא שלו. 

מאחר ויש כל כך הרבה מה ללמוד בעולם הזה של משכנתאות, ולא כל בן מסוגל להכניס את הראש שלו חזק לתחום, ייעוץ משכנתאות נכנס בצורה בולטת וחזקה מאוד. תבינו שאין כמעט אף מקצוע ש 10 שנות וותק נחשב להמווווון. ואילו בייעוץ משכנתאות, היועצים הכי וותיקים בתחום הם כאלה שעובדים בזה עשור. 

מה תפקיד יועץ משכנתא?

תפקיד של יועץ משכנתאות הוא להיכנס לנעליים של הלקוח שלו ולעזור לו להוציא משכנתא כמה שיותר זולה וכמה שיותר נוחה ומותאמת לתנאי החיים שלו. ייעוץ משכנתאות בנקאי זה סוג של תחפושת. כי מה מחפש לווה? מישהו שיעזור להוזיל את המשכנתא כמה שיותר. ואילו יועץ המשכנתאות הבנקאי ממש לא מחפש לתת לו את זה. 

הכירו את המומחים של נדל"ן ישראל

שווה לכם לעשות היכרות עם המומחים שלנו. אנו מתמחים ביצירת תיקי משכנתאות מעולים עם ריביות טובות ואטרקטיביות בתנאים הכי נוחים שיש. אצלינו תנאים נוחים אינם מוגדרים בתוך טבלת אסקל מסוימת. אלא אתם אלו שתחליטו מה נוח לכם. כל לקוח יכול לפתוח דף חדש שיתאים אך ורק לתנאי החיים שלו. כי כאשר יש מומחים שמסוגלים להבין אותכם, המשכנתא כבר נראית אחרת. 

אני רוצה להיפגש עם המומחים של נדל"ן ישראל. 

הקליקו כאן לתזמון פגישה ללא עלות. 

צרו קשר לקביעת שיחת ייעוץ עם המומחים שלנו

מלאו את פרטיכם לקביעת שיחת ייעוץ לא מחייבת ונציג החברה ייצור עמכם קשר בהקדם‎