יש לכם כמה הלוואות? זה הזמן לאחד אותם ולהתחיל לחסוך בריביות

גם אתם מנויים על אותם אלה שרק מתגלגלים בין הלוואה להלוואה ולא מסיימים עם זה לעולם? מוזמנים להפסיק עם הסבל שלכם. המומחים של חברת המפתח ונדל"ן ישראל רוצים לעזור לכם לאחד את ההלוואות שלכם ולגמור עם כל גלגולי הריביות שמסובבים אתכם הלוך ושוב. 

למה אנשים מגיעים ללקיחת הלוואות? 

בכל שנה שעוברת, מחירי הדירות במדינת ישראל הולכים ומתייקרים דבר שגורם לאנשים לחפש מקורות להון עצמי בלקיחת הלוואת. אם בעבר אנשים קנו דירות עם כסף שלהם והשלימו עם מעט הלוואות. היום אנשים לוקחים משכנתא ועוד הלוואות נוספות ומהצד מביאים כמה שקלים בודדים מתוך הכיס הפרטי שלהם. זה עצוב מאוד אבל זה המצב בשטח. אם אנחנו מדברים רק על דיור, מה עם ביגוד? מה עם מזון? מה עם כל ההוצאות החורגות שיש מפעם לפעם. כאן מתחיל מעגל של הלוואות שאינו נגמר לעולם. 

למה כאשר יש כמה הלוואות שפועלות בו זמנית הן עולות הרבה כסף?

חשוב שתיכנסו לנעליים של הבנקים ושל כל הגופים המלווים. כאשר גוף נותן הלוואה קטנה בדרך כלל היא תהיה יותר יקרה לעומת הלוואות גדולות יותר. למה? כובע! מה עושים כדי לגמור עם היוקר בריביות ההלוואות? לוקחים הלוואה אחת גדולה כדי לסגור את כל ההלוואות. 

תהליך זה נקרא איחוד הלוואות

מאחדים את כל ההלוואות להלוואה אחת גדולה ששמה משכנתא. בעצם ההגדרה הפשוטה של המושג משכנתא, זו הלוואה לטווח ארוך. כאשר אתם לוקחים את כל ההלוואות שלכם ומאחדים אותם להלוואה אחת גדולה, אתם בעצם ממירים הרבה הלוואות קטנות למשכנתא אחת גדולה. כמובן שאתם יכולים לעשות את זה רק אם יש בבעלותכם נכס ללא משכנתא. 

מה דינו של מי שיש לו כבר משכנתא על הדירה שלו? 

עבר זמן וכבר חיסלתם חלק גדול מהמשכנתא שלכם. יכול להיות שהבנק יאשר לכם להגדיל את ההלוואה שלכם כדי לכסות הלוואות אחרות. גם תהליך זה של הגדלת משכנתא, חשוב מאוד לעשות עם יועץ משכנתאות פרטי שיעזור לכם לייעל את כל התהליך של לקיחת המשכנתא. אל תנסו להיות חכמים על עצמכם, כי אתם עלולים לשלם על כך ביוקר. 

כדי לבדוק איך אתם יכולים להתקדם בכל אופן לבד מהמקום שלכם עכשיו עם הצורך להגדיל את המשכנתא אתם צריכים קודם כל להוציא מהבנק דו"ח יתרות משכנתא. דו"ח זה יראה לכם בדיוק כמה תשלומים נותרו לכם, כמה נגסתם מהקרן, כמה מהריביות וכו'. זהו דו"ח חשוב מאוד בתהליך זה ובכל מקרה יהיה עליכם להוציא אותו כדי להתקדם, כך שאין לכם מה להתעצל. 

אחר כך תגשו לבנק או לגוף בו יש לכם את ההלוואות השונות אותם אתם רוצים לאחד, ותבקשו גם מהם פירוט על ההלוואה שלכם. 

לאחר מכן בדקו כמה אתם מכניסים וכמה אתם מוציאים מדי חודש. אם אתם זוג צעיר, אתם לא צריכים לחשב הרבה, אבל הקושי הגדול לעשות את זה, זה כאשר מדובר במשפחה גדולה ולכל אחד יש שלושה כרטיסי אשראי. אנחנו ממליצים לכם להיכנס לאתר כלכלת המשפחה כדי לעזור לכם כבר על הדרך גם לצאת ממצב ביש זה של אי ידיעה והכרת חשבונות הבנק שלכם בעצמכם. 

 צריכים עזרה באופן אישי?

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים לעשות זה להכיר באופן אישי. זו חוויה של ממש. להיכנס עם האדם לתוך אי של בלגן ולצאת ממנו כאשר הכל מסודר והמשכנתא דופקת מדי חודש בחודשו ויש כבר סוף להלוואות הרבות שמטרידות את יומם ולילה. הקליקו כאן לתזמון הפגישה עם המומחים שלנו.

צרו קשר לקביעת שיחת ייעוץ עם המומחים שלנו

מלאו את פרטיכם לקביעת שיחת ייעוץ לא מחייבת ונציג החברה ייצור עמכם קשר בהקדם‎