הכל על הלוואות - תשובות לשאלות שלקוחות שאלו אותנו

כל בן אדם אחרי כמה שנות נישואין נתקל בצורך לקחת הלוואה. למרות שאנחנו כולנו יודעים עד כמה זה גרוע לקחת הלוואות והכי טוב לחיות רק על כסף אמיתי ועל מזומנים, עדיין אנחנו לוקחים הלוואות. ודאי יש לכם שאלות רבות על תחום זה של לקיחת הלוואות. הפוסט הבא יציב לפניכם כמה שאלות בנושא, ואנו מקווים כי תפיקו את המירב ותהנו. 

מי אמר שהבנק יסכים לתת לי הלוואה? 

אם קיבלתם סירוב זה אומר שההתנהלות הכלכלית שלכם אינה נכונה. כדי לשפר התנהלות כלכלית לא צריך לעלות עם חללית לשמים. אתם רק צריכים לבדוק עם עצמכם איפה נקודות התורפה שלכם, ואיך אתם מקדמים את המצב למצב אידיאלי. 

 

עכשיו נעביר אתכם לתכל'ס מבחינת ההלוואה. מה אתם אמורים לעשות אם אתם צריכים את ההלוואה אך קיבלתם סירוב? תמיד יש לכם אפשרות לפנות לגופים חוץ בנקאיים שהם מיועדים בדיוק למקרים כמו שלכם. אבל לפני שאתם מתרגשים, חשוב שתזכרו שהלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות מאוד מאוד יקרות כמעט כמו ההלוואות מהשוק האפור. לכן תחשבו עשר פעמים לפני שאתם מחליטים ללכת על זה. 

לקחתי הלוואה, האם אוכל לפרוע אותה באמצע תקופת ההחזר? 

כן. אתם יכולים להחזיר את כל הסכום גם אם עברו רק שנתיים מתוך שבע שנים של תקופת ההלוואה. בעת פירעון מוקדם של הלוואה יוטלו עליכם עמלות גבוהות מאוד על ההפסד שאתם גורמים לגוף המלווה. הרי למה אתם פורעים את ההלוואה? כדי לחסוך בריביות. ועל כך לא יעברו לכם בשתיקה. 

מה ההמלצה הכי חשובה לפני שאני חותם על הלוואה? 

תשאירו לעצמכם טווח ביטחון. אל תקחו על עצמכם התחייבות שתמנע ממכם חופשיות בחשבונות הבנק שלכם. ההוצאות שלנו אינן צפויות, ואתם עלולים להיתקל בקושי רב אם פתאום תזדמן לכם איזו הוצאה חריגה שלא לקחתם בחשבון. 

לסיכום, 

  • אם ההתנהלות שלכם תקינה אתם אמורים לקבל אישור להלוואה. 
  • אם קיבלתם סירוב יש לכם עוד דרכי מוצא. 
  • הלוואה מגופים חוץ בנקאיים זו הלוואה יקרה מאוד. 
  • ניתן להחזיר הלוואה באמצע תקופת התשלומים, אך תאלצו לשלם עמלות גבוהות. 
  • חובה להשאיר מקום להוצאות חריגות. 
  • תמיד כדאי להשאיר את ההלוואות לאחרים. 

הכירו את המומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה

אנחנו מכירים את השוק של הלוואות באותה מידה בה אתם מכירים את הבית שלכם. יש לנו את הכלים לעזור לכם לעשות את הבחירות הנכונות, ואנו נשמח לראות אתכם חוסכים כמה שיותר כסף. בוא להינות מהלוואה משתלמת וזולה, קבלו ייעוץ שיוציא אתכם ממעגל ההלוואות המטריף. כי אצלינו הלקוח הוא במקום הראשון. 

אני רוצה להיפגש בדחיפות עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות פתח תקווה.

 צריכים עזרה באופן אישי?

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים לעשות זה להכיר באופן אישי. זו חוויה של ממש. להיכנס עם האדם לתוך אי של בלגן ולצאת ממנו כאשר הכל מסודר והמשכנתא דופקת מדי חודש בחודשו ויש כבר סוף להלוואות הרבות שמטרידות את יומם ולילה. הקליקו כאן לתזמון הפגישה עם המומחים שלנו.

צרו קשר לקביעת שיחת ייעוץ עם המומחים שלנו

מלאו את פרטיכם לקביעת שיחת ייעוץ לא מחייבת ונציג החברה ייצור עמכם קשר בהקדם‎