הבנק מסרב לאשר לכם משכנתא? הפתרון נמצא במיזמי מחיר מטרה

תוכנית מחיר מטרה נולדה כדי לעזור לזוגות צעירים להגיע לדירות משלהם. מה קרה שמחירי הדירות עלו כל כך? מה הגורמים העיקריים לסירוב משכנתא במדינה? כל מה שרציתם לדעת נמצא כאן. 

הבנק מסרב לאשר לכם משכנתא? הפתרון נמצא במיזמי מחיר מטרה

מדוע מחירי הדירות בארץ גבוהים כל כך?

מחירי הדירות בארץ, הם בלתי נסבלים. את המשפט הזה כל זוג צעיר כבר יודע לדקלם. למה זה קרה? כדי שמחירי הדירות יהיו יציבים, מדינת ישראל צריכה לשווק בכל שנה, את כמות הדירות אותם צורכים האזרחים הישראלים. כלומר, אם נרכשות חמישים אלף דירות בשנה, וזו הדירה הראשונה של כל הרוכשים, על המדינה לספק חמישים אלף יחידות דיור חדשות מדי שנה. לפני כחמש עשרה שנה, התחילה המדינה להיכשל במגמת כמות הדירות שהיא סיפקה לשוק הנדל"ן. מה שנגרם כתוצאה מכך, זה עליית מחירים. ככל שעובר הזמן, כך מצוקת הדיור הולכת ומחריפה. כיום, למרות שישנם פרויקטים רבים וחדשים בכל אזורי הארץ, הם לא מצליחים לתת מענה לביקוש הרב. 

מהם הגורמים העיקריים לסירוב משכנתא? 

  • אחוזי מימון לא מספקים – ברגע שאחוזי המימון לא מספיק גבוהים, הלווה צריך להשלים מעצמו המון כסף על מנת לרכוש את הדירה. בדירה ששווה שני מיליוני שקלים, הבנקים מוכנים למממן רק מיליון חמש מאות שקל מתוך מחיר הדירה. זוג צעיר ממוצע מתקשה להשיג חמש מאות אלף שקל. גם כשהדירות זולות יותר, זה סיפור מורכב מאוד.
  • החזר חודשי גבוה מדי – כתוצאה ממחירי הדירות הגבוהים, לוקחי המשכנתאות בארץ נוטלים על עצמם הלוואות גבוהות למימון ההון העצמי בנוסף למשכנתא היקרה. ברגע שלוקחים משכנתא ענקית, הבנק בודק את גובה ההכנסות של הלווה. הוא לא יאשר הלוואה כל עוד ויחס ההחזר לא יספק אותו. סירובי משכנתא רבים מתקבלים בגלל זה. 

איך תוכנית מחיר מטרה תתן לכם את המענה? 

דבר ראשון, מחירי הדירות הנמכרות בתוכנית מחיר מטרה, נמוכים באופן משמעותי ממחירי הדירות הממוצע בארץ. ההנחה הניתנת על הדירות במחיר מטרה מגיעה עד לעשרים אחוז. 

דבר שני, אחוז המימון הניתן ללווים עבור רכישת דירה במחיר מטרה, הוא גבוה במיוחד ומכסה כמעט את כל מחיר הדירה. כך שניתן לרכוש דירה באמצעות 100,000 ש"ח. זה אומר שגם אם אין לכם מספיק הון עצמי, תצליחו בקלות, ובלי הרבה מאמצים, לרכוש דירה משלכם. גם אם ההכנסה החודשית שלכם לא גבוהה במיוחד. 

הקליקו כאן כדי שהמומחים של נדל"ן בישראל יתנו לכם יד בכל התהליך של הגשת הבקשה לזכאות, למכרזים ולמימוש המשכנתא האטרקטיבית ביותר במדינה. כי איתנו תוכלו להשיג את המימון הזול ביותר לדירה שלכם. 

צרו קשר לקביעת שיחת ייעוץ עם המומחים שלנו

מלאו את פרטיכם לקביעת שיחת ייעוץ לא מחייבת ונציג החברה ייצור עמכם קשר בהקדם‎