האם תנאי המשכנתא לדירות מחיר מטרה אטרקטיבים? 

מאיפה זוגות צעירים בשנת 2022 אמורים לממן לעצמם רכישת דירה? האמת היא, כי זוגות צעירים רבים, כבר החליטו להתייאש מראש מלרכוש דירה משלהם. למה? כי מחירי הדירות פשוט לא הגיוניים. מתי הם יקנו דירה? הם ממתינים ליום בו מדינת ישראל תעשה משהו בנדון ותוריד את מחירי הדירות בארץ איכשהו. האם זה יקרה מתי שהוא? בינתיים, כל מה שמדינת ישראל רק מנסה לעשות, מגביר את קצב עליית המחירים. 

מה המענה שהמדינה מנסה לתת לזוגות המתקשים לרכוש דירה? תוכנית מחיר מטרה. למה זוגות שלא יכולים לרכוש דירה במחיר השוק החופשי, יוכלו לאפשר לעצמם לרכוש דירה במחיר מטרה? בגלל המחיר הנמוך יותר, בגלל ההון עצמי. 

איך יוכלו זוגות צעירים לקחת משכנתא עבור דירה במחיר מטרה? 

בימינו, בודדים הם האנשים הרוכשים דירה בלי משכנתא. לכן, במקום לשאול, איך הם יכולים לרכוש דירה במחיר מטרה, אנו שואלים, איך הם יכולים לקחת משכנתא. וזה מתאפשר כשצריך להביא הון עצמי נמוך.

מה מאפיין משכנתא למחיר מטרה?

  • הון עצמי נמוך – במדינת ישראל ישנן כללים נוקשים ביותר לגבי תהליך הוצאת המשכנתא. אם אין לכם הון עצמי, לא תוכלו לרכוש דירה בישראל. למרות שלבנקים יש הרבה מאוד כסף שהם יכולים להעמיד לטובת הלוואות, בנק ישראל אוסר על הבנקים לתת הלוואות כאשר ללווים אין אפשרות לשלם הון עצמי מספק. ברכישת דירה ראשונה צריך להביא – 25% ממחיר הדירה. ברכישת דירה חלופית צריך – 30% וברכישת דירה להשקעה – 50%. ברכישת דירה בפרויקט של מחיר מטרה ניתן לקבל מימון של עד 90% שזה אומר שצריך להביא הון עצמי נמוך משמעותית.
  • מחיר דירה מופחת – מחיר הדירה במסגרת התוכנית, נמוך באופן משמעותי. איך בדיוק זה עובד? הקבלנים שלוקחים על עצמם את בניית הפרויקט, מתחייבים מראש באיזה מחירים הם עומדים למכור את הדירות המשווקות דרך תוכנית מחיר מטרה. את הדירות הם חייבים למכור במחיר הנמוך ממחיר השוק החופשי – בעשרים אחוזי הנחה לפחות. מה שאומר, הנחה משמעותית במיוחד לטובת זכאי מחיר מטרה. 

שורה תחתונה, זוג צעיר שלא ראה את עצמו רוכש דירה בישראל בשנים הקרובות, פתאום מגלה כי בעצם זה לא רחוק כל כך כמו שחשב. כמובן שבשביל לרכוש דירה במחיר מטרה, צריך לזכות במכרז, ולא כוווולם עומדים לזכות…

איך נרשמים לפרויקטים של מחיר מטרה? איך לוקחים משכנתא? אתם מזומנים פשוט להקליק כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח יתנו לכם יד בכל התהליך של לקיחת המשכנתא וההרשמה לפרויקטים של מחיר מטרה בישראל. 

צרו קשר לקביעת שיחת ייעוץ עם המומחים שלנו

מלאו את פרטיכם לקביעת שיחת ייעוץ לא מחייבת ונציג החברה ייצור עמכם קשר בהקדם‎