האם הטרור ישפיע על כוח העבודה הערבי בארץ? מה מתכוונת לעשות המדינה בנוגע לפועלים הערבים? ואיך זה ישפיע על תהליכי הבניה? 

רק לפני פחות משנה היינו בתוך מבצע שומר החומות שהרעיד את הלבבות. כולנו עקבנו בדאגה על קרובים המתגוררים בערים מעורבות, וחששנו לשלומם. והנה בתוך מספר ימים בלבד, יש במדינת ישראל, בערים מרכזיות, שלושה פיגועים שבכל אחד מהם מספר נרצחים לא עלינו. השם יעזור שהגל הזה כבר מאחורינו, ולא נשמע עוד שוד ושבר בעירנו. 

האם הטרור ישפיע על כוח העבודה הערבי בארץ? מה מתכוונת לעשות המדינה בנוגע לפועלים הערבים? ואיך זה ישפיע על תהליכי הבניה?

איך מגיב ענף הבנייה לפיגועי הטרור? 

ערבים, הם אחד מכוחות העבודה החזקים ביותר. הם מסוגלים לעבוד בעבודות מפרכות במשך 12 שעות בתנאים מזג אוויר שונים. אחרי הפיגוע שהיה אתמול בבני ברק, כולם מרגישים שכלו כל הקיצין. 

כבר למחרת, עיריות קרית גת ורמת גן הורו לכל היזמים להפסיק באופן מיידי את עבודות הבניה. הבנייה נעצרה למשך שבוע. בשאר ערי הארץ כוחות הביטחון מטילים את מורתם, על ידי סיורים, ובדיקת אישורי השהייה של הפועלים. 

האם הפעולות למניעת הטרור על ידי פועלים יביאו לתוצאות טובות? 

אף אחד לא יודע מה ילד יום. 

הדם היהודי זועק ורוב תושבי ישראל, לא רוצים לראות עכשיו פלסטינים מול העיניים. תכל'ס זה ששולחים את העובדים לביתם, גם זה עלול לגרום למרמור בקרב החברה הערבית ולגרום לתוצאות ההפוכות ולהביא עוד אסונות… 

בנוגע לתחום הבניה, אין ספק כי הפסקת העבודות, עלולה לגרום לנזקים כבדים לשוק הנדל"ן בישראל. אבל עד שהצבא לא יספק מענה נגד הפורעים חסרי הגבולות, אין מה לעשות בנדון. לפני ואחרי הכל, חיי אדם הם הדבר החשוב ביותר עליו כולם רוצים להגן. 

האם המצב השבוע ישפיע על מחירי הדירות? 

כרגע נראה שאם תוך מספר ימים יחזרו הפועלים לעבוד, לא יצויינו שינויים משמעותיים. אבל אם עבודות הבניה יושבתו לזמן ארוך יותר, הקבלנים עלולים להפסיד כסף. מה עושים הקבלנים כאשר הם מפסידים כסף? מעלים את מחירי הדירות כדי לפצות את עצמם. 

נתפלל כולנו לשמוע אך בשורות טובות ושהשלום יחזור לשכון בארצנו. 

הקליקו כאן כדי להתייעץ עם המומחים של חברת המפתח למשכנתאות המנהלים את אתר נדל"ן ישראל.

צרו קשר לקביעת שיחת ייעוץ עם המומחים שלנו

מלאו את פרטיכם לקביעת שיחת ייעוץ לא מחייבת ונציג החברה ייצור עמכם קשר בהקדם‎